HİZMETLERİMİZ

DESTEK HİZMETLERİ

Destek Hizmetlerimiz ile Yanınızdayız

Yatırımınızdan en yüksek faydayı elde etmenizin yolu,

  • Yazılım hatalarını hızla gidermek ve sistem sürekliliğini sağlamak
  • Kullanıcı hatalarını doğru tespit etmek
  • Bilgi eksikliğinin gidererek çalışan performansını en üst seviyede tutmaktır.
Bunun bilincindeyiz ve sunduğumuz destek hizmetlerimiz ile her zaman yanınızdayız.

Destek talebiniz ekibimiz tarafından değerlendirilir ve en kısa sürede tarafınıza dönüş sağlanır

RAKAMLARLA ERA

ERA Deyince

Sözleşmeli Müşteri
0 +
Yıllık Destek Talebi
0 +
KISA BİLGİLER

Sıkça Sorulan Sorular

Problemin kritiklik seviyesine göre belirlenmiş olan SLA seviye ve süreleri içerisinde müdahale ve çözüm sağlıyoruz.

Bu konuyu yönetmek için “ticket” oluşturmanız için destek sistemine giriş yapmanız için yönlendirilrsiniz. Ticket açılmış her kalemin müdahale ve çözüm sürelerini hem sağlanan çözümün ölçümlenmesi hem de kendi iç performansımızı takip etmek için kullanıyoruz.

Hızlı çözüm sağlayabilmek adına ilk müdahale uzaktan yapılmaktadır. Çözümün uzaktan sağlanamaması durumunda yerinde müdahale yapılır.

Çözüm sağlama hızı ve maliyet açısından baktığınızda sözleşmeli olmanız yararınızadır.

Scroll to Top