ERA KURUMSAL ÇÖZÜMLERİ

ProcERA
Satın Alma Yönetimi

Talep | Teklif | Bütçe Kontrol | Tedarikçi Performansı

Müşteri beklentilerindeki artış işletmelerin üzerindeki baskıyı her geçen gün artırmaktadır. Tedarik ağının her aşamasında anlık takip artık bir zorunluluk haline gelmiştir.
ProcERA Satın Alma Yönetimi tüm malzeme ve hizmet tedarik sürecini yönetmenizi sağlarken çok yönlü izleme imkanını beraberinde getirir. ERP ve muhasebe uygulamalarına entegrasyon yeteneği ile süreçlerinizi entegre yöneterek tedarikçi performansını etkin şekilde takip edebilirsiniz.
Mobil kullanım ile, çok lokasyonlu ve saha çalışanı olan işletme kullanıcılarının erişimi ve kullanımı verimli hale gelmiştir. ProcERA Satın Alma Yönetimi ile hizmet kalitenizi arttırarak müşteri ve tedarikçi memnuniyeti açısından rakiplerinize fark atacaksınız.

ProcERA Satın Alma Yönetimi,

Talep-teklif-sipariş sürecinizi dijitalleştirirken,
Tedarikçi değerlendirme, bütçe kontrolü ve iş akışı onay mekanizması ile

tüm ilgilileri sürece dahil eder.

ProcERA Size Zengin Fonksiyonalite Sunar
  • Kullanıcı Yönetimi
  • İş Akışı Onay Rotası
  • Talep Yönetimi
  • Bütçe Kontrolü
  • Teklif Yönetimi
  • Sözleşme Yönetimi
  • Tedarikçi Değerlendirme
  • E-Posta Entegrasyonu
  • Mobil Onay
  • Muhasebe Entegrasyonu
İşletmenizde kullanmakta olduğunuz

  • Oracle (EBS, JD Edwards, Cloud)
  • SAP
  • Microsoft
  • Logo
  • Mikro
  • Vizyoneks
ve diğer tüm ERP ve muhasebe yazılımlarına entegre şekilde çalışır.

Dilerseniz muhasebe programından bağımsız olarak, işlemlerinizi cep telefonu ya da tabletinizden gerçekleştirebilirsiniz.

Entegrasyon, Mobil Kullanım ve İş Akışı Fonksiyonları
İş Süreçlerinize Çeviklik Katar...

Darboğazlarınızı anlamak ve çözüm yollarını birlikte değerlendirmek için bir araya gelmekten mutluluk duyarız.

Scroll to Top